ZorroJonte Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Hej! Vet att det e lite fånigt o säga men har kört fast efter 4 gymmet! Vad ska jag göra! (saphire) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Hej! Vet att det e lite fånigt o säga men har kört fast efter 4 gymmet! Vad ska jag göra! (saphire) Jag är inte helt 100% säker, men du ska tillbaka till huvudpersonens pappas gym då.Det är andra staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Du ska till Petalburg City och slå din Pappa Norman i en strid i gymet. Han använder SLaking lvl 28 Vigoroth lvl 29 Slaking lvl 32 (är ej säker) De är normal typ så använd FIGHT typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 De har hög defence, så det är bättre att köra med special attacks om du har svagare pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 De har hög defence, så det är bättre att köra med special attacks om du har svagare pokemon. Det glömde jag, Tack Draghon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Ett tips är att ha en Gardevoir eller Kirlia ägde alla tränarna med Psychic!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg