Mintplanta Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Undrar vilket pet som e bäst till en troll hunter?? Hade en dwarf hunter och då hade jag kattdjur och det va ganska bra men undrar om det finns bättre?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Boar är bra fast fula. för de kan charga och nån annan attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag hade en hunter förrut, fördrog Raptor som pet ;). Annars gillar jag Varg. Tror det finns en sida på WoW's hemsida som visar alla bonusar för alla djur man kan tämja. Alla är bra på olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 boars är det bästa pet man kan ha =) skadar bra, har mycket liv och OK armor. deras största+ är nog att de äter så mycket! typ allt, frukt, bröd, kött, osv osv ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Vid lv70 så ska man ha dragonhawk som pve/pvp pet. Den har Dragon Breadth. Men jag skulle inte ta boar som pve pet, den slår ganska slött och inte direkt bra skada. Men den dodgar ofta. Jag har en raptor på min hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 vilken lvl är den då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Jag tycker bjönar är bra. Det funkar iallafall utmärkt på min lvl 11 hunter. Redigerat 28 Mars 2007 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Sköldpaddor blandannat dom fanns i the barrens lvl 15 - 16 både bra och snabba äter fisk o frukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Sköldpaddor är grymma solo pets, specca beastmastery så behöver du aldrig mer en tank, sköldpaddan äter lättillgänglig föda och har en förmåga som låter den tåla mer skada men slå långsammare under en tid, och så ser de fräcka ut också. :D Redigerat 28 Mars 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag kör cat med min Hunter. Skadar mkt så dem är bra för PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Men jag föredrar Sköldpaddor iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Katten/Tigern Bangalash i Stranglethorn är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg