harrypotterlove Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag ska ta sönder kryddkvarnen men jag vet inte hur jag ska få upp tunnan?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 men du ska först ner där till tunnan och sen ska du gå till vänster också går du runt tills du ser ett lasergrejs du sska ställa dig i när heten och hoppa av så att det sprängs sen ska du gå tillbaka och ta en till och gå vidare upp och sen fattar du nog själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 vad är sly?jag vet att det e ett tv spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 men du ska först ner där till tunnan och sen ska du gå till vänster också går du runt tills du ser ett lasergrejs du sska ställa dig i när heten och hoppa av så att det sprängs sen ska du gå tillbaka och ta en till och gå vidare upp och sen fattar du nog själv Man behöver inte ta en tunna till, det räcker med en för att spränga kryddkvarnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 aa jag vet det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg