Gäst Apelsin Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Hon ska vara söt och ha en bra attityd. Hon skall heller inte bli avundsjuk om jag pratar med andra tjejer. Sedan ska hon heller inte tycka att det är pinsamt att kyssas offentligt. jag gillar INTE! att kyssas offentlit :o Kul för dig... OnT: Jag vet faktiskt inte. Faller alltid för olika killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Snäll, sinne för humor, bra musiksmak, lite barnslig XD och söt, så ska nog en tjej vara enligt mig. :D Redigerat 12 Juni 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ärlig, snäll och trogen. Sen gör det inget om han är hårdrockare, och har han långt hår är det perfekt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ärlig, trevlig, smart, söt, småblyg så är allt perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 snygg, schysst och får gärna ha samma musiksmak. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt.Precis så det ska vara. Särskilt det där med lite barnslig, tänk vad mycket roligare det blir då! Man ska inte försöka vara vuxen när man inte är det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Som hon är just nu. Trevlig, rolig, söt, helt underbar och typ allt som är bra i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 vet inte :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt.Precis så det ska vara. Särskilt det där med lite barnslig, tänk vad mycket roligare det blir då! Man ska inte försöka vara vuxen när man inte är det. :) Precis. <: Själv tänker jag aldrig bli riktigt vuxen :P till beteendet iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt. w0rd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Snäll, Söt, Ärlig, Inte bli Svartsjuk när jag pratar med andra tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.