Husko Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 SÖt,rolig,snäll,trevlig, :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Söt, snäll, trevlig, kärleksfull är allt som behövs sen finns det massa andra saker som är plus! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 För mig räcker det om hon är snäll, gillar mig, och gillar att kramas/pussas :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 söt;snäll rolig inte bli sur om jag skämtar lite :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Venne, kan träffa vilken kille som helst och bli attraherad av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 1:gillar mig<3 2:söt 3:rolig 4:kan ta emot grova skämt 5:fotboll tjej ;| 6:kanske lite sexig också=o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Vara music interriserad snäll tycka om mig gilla att kramas/pussas inteligent småbarnslig och inte hålla på med skit som att röka och supa!! :angry: +om hon är sexig och söt ;) :lol: :D Good luck finding that. : ) Hon ska se bra ut, vara snäll och trevlig. Sen så är det ju ett plus om människan inte är allt för barnslig eller knepig i sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Min tjej, ska vara snygg, lång och normalsmal. Kräver inte att ha "haha, skitsnygg och läcker brud". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Min tjej, ska vara snygg, lång och normalsmal. Kräver inte att ha "haha, skitsnygg och läcker brud". Påstår du att alla kräver det eller? Skitsnygg och läcker brud är det enda jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Min tjej, ska vara snygg, lång och normalsmal. Kräver inte att ha "haha, skitsnygg och läcker brud". Påstår du att alla kräver det eller? Skitsnygg och läcker brud är det enda jag behöver. haha samma här, iallafall för en one night stand :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.