klas-emil Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) jag hatar shamaner(tar bort min sköld och alla buffar) och warlock(får e ens in en atack på dem för de bara fearar hela tiden och den verkar inte ha någon cd) (hur vinnar man över dem?) ( är en shadow priest lvl 50 shattred hand namn klas-emil) Redigerat 3 April 2007 av klas-emil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) jag hatar shamaner(tar bort min sköld och alla buffar) och warlock(får e ens in en atack på dem för de bara fearar hela tiden och den verkar inte ha någon cd) (hur vinnar man över dem?) ( är en shadow priest lvl 58 shattred hand namn klas-emil) Stunlocks är nog det enda som kan ge dig en hand att spöa dom >:D Hatar locks, fear dot dot dot *kubbar iväg och väntar på att jag ska dö "over-time". Och hunters :D Men skoj o köra med båda >:S Redigerat 28 Mars 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Med min Hunter: Warrior och shadow priest. Med min Rogue: Hunters kan vara ganska jobbiga^^ locks har jag inga större problem med. Undead= will of forsaken och så har jag PvP trinket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Hatar inte speccielt någon.. Shadow Priests kan dock vara jobbiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag är en sån som "fearar" hela tiden, jag tycker att det är lite taskigt men sånt är livet... du måste inse fakta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Inse, Shadow Priest är det värsta, och affliction*staving warlock. Så starka dots, dödar man locken så dör man själv också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 med min warrior så "hatar" jag nog mages mest, man gör kanppt någon skada på dom xP med min hunter, så hadde jag inte många problem, möjligen shadow priests men sedan respeccade jag till BM för snabbare leveling (funkade) så jag kör alldrig BG med han xP OBS: min hunter var MM förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Med huntern är jag bara rädd för skillade mages. Tycker inte locks/Warriors, mm e svåra o få ner, men däremot har jag inte slagit en paladin mer än 3-4ggr under hela min wow-tid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag körde BG med min kompis paladin fick ner en twink mage på två slag o så en twink druid skit lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Personligen tycker jag inte om hunters för de har en massa jobbiga fällor och saker som gör att man blir alldeles seg =( Sedan så ränknas vissa av deras pilar som magi vilket gör att blessing of prot inte hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Pwnd =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag avskyr twinkade mage... Särskilt Twinkade Undead Warrior och Twinkade Orc Warrior i lvl 19 [alla tre] Jag mötte massa twinkade horde i BG ...de gick inte bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg