Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Hur ofta tittar du på t.ex Simpsons,south park,family guy och american dad?Jag tittar mest på simpsons för den e så skön :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag kollar varje dag på simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Följer säsong 11 av South Park nu när det sänds i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Följer bara South Park, ska kolla på 4e avsnittet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 kollar på simpsons när jag hinner men inte nu för dom gamla avsnitten e så dåligt gjorda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag kollar på Simpsons någon gång i veckan och Family Guy ett par gånger i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 kollar på simpsons när jag hinner men inte nu för dom gamla avsnitten e så dåligt gjorda Håller med..Dom gamla suger verkligen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 men är ni helt tröga första säsongen är en av de bästa eftersom att det finns handling i dem. ända sedan säsong 8 så finns det ingen story kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag pallar iaf inte att titta filmer och så från typ 92^^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Brukar se på The Simpsons för att det e bra! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Brukar titta på Simpsons när det är nya avsnitt och South Park när jag kommer ihåg att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Jag kollar på Simpsons nästan varje dag kl. 16.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.