Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

nej, gta4 är INTE samma sak som online crime, sry om jag inte uppfattade att han skrev att de bara förberedde spelet, men 5 perss verkar ändå lite bara till förberedningar för ett sånt mega spel. har hört talas om online crime förut men kommer inte ihåg vad det var men tror att det var det här som han sa men det har inget att göra med GTA4

Pavillion, är du trög eller?? Jag skriver ju att staden är VÄLDIGT lik New York!!! New York råkar faktiskt se ut på det sättet, så därför ä staden väldigt lik New York, men med en del grejer som inte finns med. T.ex så heter MetLife byggnaden GetaLife, frihetsgudinnan kallas statue of happiness (i verkligheten kallas den statue of liberty),

Brooklyn kallas Broker, Bronx heter Bohan, Manhattan kallas Algonquin Queens kallas Dukes och delarna från New Yersey kallas Alderney, bergochdalbanan cyclone finns med och kallas Screamer. Times Square som du sa finns med, också Empire State Building och Chrysler Building. Du behöver inte käfta emot om detta för jag har kollat upp ganska mkt fakta, gör det du med innan du säger nånting, det står överallt på nätet att staden heter Liberty City

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

för att den är i stort sett är en kopia av NY!!! Statue of Liberty heter Statue of Happiness i spelet, och delar av New Yersey är också med i LC, och staden heter Liberty City, INTE New York, därför är det Liberty City <_< <_<

Skrivet (redigerat)

Statue of happines?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Låter mobbat x'D

Skulle vart bättre om man fick spela i NY iaf!

Kan nån lägga ner en link så jag kan se trailer?

Redigerat av ArsenalGeek
Skrivet

Som kratos typ säger så är Liberty City igentligen bara New York ja, trailers finns på www.gtaiv.com, där finns också screenshots och annat.

Det beräknas släppas i Mars 2008 och Xbox 360 spelare kommer kunna få en exklusiv "episod" att ladda ner via Xbox Live!

• 1 år senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...