bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Ja, varför fins det inte något forum eller zubforum om sport? För jag skulle gärna vilja ha det. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 detta är väll inget sportforum utan ett "fuska"forum till dataspel om jag inte misstar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 30 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jo, men det finns ju om skolan o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Det har funnits, men jag antar att det inte var tillräckligt populärt så det togs bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Skriv i allmänt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 okej jag bara undrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Sportforumet var MYCKET inaktivt förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag förespråkar också ett sportforum när man skriver i allmänt drunknar det i mängden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jo, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag skulle också vilja ha ett om Sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 ja ett sportforum skulle sita fint :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Sportforumet var MYCKET inaktivt förr.. mmm... du registrerades i dag hur vet du det??? Ett sport forum skulle sitta väldigt fint!!!! PS. min avatar Hammarby!!!!=sport!!!!=kul=bra=ännu mer kul=fler besökare=kuligare fuska.se!!! Redigerat 1 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.