JonteFire2 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Hej :P ! jag undrar hur man få den sista 15.e stjärnan i castle secret stars jag vill gärna ha svar! hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 hallå?!?!?!?!?!? är det nån som vet hur man får den 15.e secret star :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Ja, hur skulle vi kunna veta då du inte sagt vilka du har. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 men jag har ju alla förutom 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Ja, men VILKA har du, dem kommer inte i någon speciell ordning. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 jag har alla dem som toad ger en när man pratar me dem och den där första när man åker på den oranga rutchkanan fast det finns ju fler stjärnor på den men det är någon av dem som jag inte har tagit, typ när man ska ta alla pengar elle nån anan stjärna på den banan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 har du tagit stjärnan mitt emot regnbågsbanan?(har ej spelat på ett tag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 (redigerat) Kolla HÄR på sektion 3.16, där står alla Castle's Secret Stars. (Tryck på CTRL+F och skriv 3.16 och sök 3 gånger, så kommer du till den) Redigerat 5 April 2007 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 har du tagit stjärnan mitt emot regnbågsbanan?(har ej spelat på ett tag) vilken regnbågsbana rainboo ride eller?? på den där sektionen så funkar det ju inte och söka :angry: <_< och föresten så är det på engelska ju nu behöver ni inte förklara mer för nu har jag fått 120 stjärnor och varvat spelet men tack så mycket för hjälpen med den där fusk sidan :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg