Poesi Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 "Ni frågar mig vad jag ska bli, men jag vill inte bli jag vill vara" Vill bli artist eller musiklärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jobba som Språk- och Idrottslärare på gymnasienivå, Bli tolk, alternativt jobba inom FN/EU där jag kan nyttja mina språkkunskaper, bli handbollsproffs. Det är väl vad jag har som idéer just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Skulle vilja bli stadsminister men den drömmen kommer inte i uppfyllelse. :) Funderar på att gå i skidgymnasium nästa år och tävla i längdskidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Jag vill bli något som har med religion att göra.jesus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Lärare. Flamers, bring it ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Lärare.Flamers, bring it ;) Vilket/Vilka ämnen? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Vilket/Vilka ämnen? (:Vet inte riktigt men någonting mellan NO, SO och Musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Arkitekt eller arkeolog.Grymma val. Själv har jag ingen aning om jag vill ens "bli" något inom något yrke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Sångare eller artist, den som ritar aså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Spelutvecklig, förhoppningsvis på något stort företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) Att arbeta som programmerare vore inte dåligt. Redigerat 20 Maj 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Svetsare på Oljeplattform är mitt mål iaf, Men måste först klara av svets certifikatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.