Skurken Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Jag vill bli (tro det eller ej) lärare. Anledningen är att jag har fått väldigt dåliga erfarenheter av lärare, och vill bli lärare och vara en bra lärare. En lärare ska ju vara en förebild för barnen samtidigt som de ska lära sig saker. Jag vill typ bli.. Svenska, engelska, so eller musiklärare för högstadie elever. De lärare jag har haft på grundskolan har varit riktiga översittare och kostymnissar och pajaser. Annars vill jag bli ljudtekniker eller musiker typ. Eller kanske snickare. Eller mekaniker av nåt slag. Vi får väl se, men jag tror jag kommer kämpa för att bli lärare. Redigerat 8 September 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Jag vill, och är på väldigt god väg, att bli målare då jag nyss har börjat årskurs 3 på Byggprogrammet med inriktning Måleri. En riktigt roligt yrke där man får träffa massa sorters olika människor samt utföra ett arbete där man lämnar ett resultat som verkligen syns och märks ! Det är otroligt vad färg och tapeter kan göra med ett rum. Sen, inom ett par år, vill jag lära mig att kakla och när jag är färdigutbildad målare och har jobbat några år så är jag just nu väldigt sugen på att utbilda mig till plåtslagare. Med alla de tre utbildningarna kommer jobb och pengar att rulla in :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Jag vill bli (tro det eller ej) lärare. Anledningen är att jag har fått väldigt dåliga egenskaper av mina egna lärare, och vill bli lärare och vara en bra lärare. En lärare ska ju vara en förebild för barnen samtidigt som de ska lära sig saker. Jag vill typ bli.. Svenska, engelska, so eller musiklärare för högstadie elever. De lärare jag har haft på grundskolan har varit riktiga översittare och kostymnissar och pajaser. Annars vill jag bli ljudtekniker eller musiker typ. Eller kanske snickare. Eller mekaniker av nåt slag. Vi får väl se, men jag tror jag kommer kämpa för att bli lärare. Haha jag vill bli språklärare tror jag. Har kommit till insikt med det nu. Vill bli gymnasielärare i franska/italienska/geografi skulle jag tro! Kanske idrottslärare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Jurist Fastighetsmäklare Advokat Driva min pappas företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 fortfarande strippa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Jag skulle helst inte jobba alls, men då det typ är ett måste så skulle jag kunna tänka mig att jobba med dataservice eller något annat simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) Jurist Fastighetsmäklare Advokat Driva min pappas företag Usch nej! :< OnT: Jag vill bara åka till japan mä en kompis och stanna där i ett år eller nått. Annars vet jag inte vilket yrke jag vill ha än. Redigerat 7 September 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) Nånting som har med musik att göra. Eller polis. Redigerat 7 September 2010 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 kock eller jobba med datorer eller möjligtvis mäklare + skriva några böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Musiker eller något inom No eller So-ämnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Rangordnat: 1. IT Relaterat / Teknik. Programmerare. 2. Elektriker 3. Militär ( Yrkesbaserat med långtidskontrakt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.