Kuddie Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Hade ett förhållande från 3an-6an som blev rätt seriöst i 6an (så seriöst som ett förhållande kan bli i 6an) och första kyssen var väl där nånstans. Tror jag har en annan tös på G nu. Är lite osäker på vad hon tycker, men det känns som hon gillar mig (någon som vet några tecken på om hon skulle gilla mig?). Så jag hoppas på nåt mer seriöst där inom en snar framtid.Några lätta tecken att se om hon gillar dig är att om hon tex. Skrattar åt dina aslama skämt, tittar bort när du tittar på henne osv. Eller så säger du bara vad du känner, känner hon likadant blir det profit, annars så är det bara gå vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Några lätta tecken att se om hon gillar dig är att om hon tex. Skrattar åt dina aslama skämt, tittar bort när du tittar på henne osv. Eller så säger du bara vad du känner, känner hon likadant blir det profit, annars så är det bara gå vidare.Har aldrig dragit nåt aslamt skämt, brukar tänka igenom vad jag säger. Vi kollar ofta varandra i ögonen och ler, hon verkar ofta sänka sin röst när jag pratar med henne. Vi har suttit bredvid varandra mycket på lektionerna och jobbat ihop i skolan senaste veckan. Oh glömde, jag vill verkligen inte säga något och förstöra vår vänskap om fallet skulle vara att hon inte har samma känslor tbx :/ Redigerat 22 Januari 2011 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Första kyssen måste ju ha varit nån gång i en sån där larvig puss-lek där där pojkarna låtsades vara livrädda för att bli bli fångade och bli "kyssta" som bestraffning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Första kyssen måste ju ha varit nån gång i en sån där larvig puss-lek där där pojkarna låtsades vara livrädda för att bli bli fångade och bli "kyssta" som bestraffning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Har aldrig dragit nåt aslamt skämt, brukar tänka igenom vad jag säger. Vi kollar ofta varandra i ögonen och ler, hon verkar ofta sänka sin röst när jag pratar med henne. Vi har suttit bredvid varandra mycket på lektionerna och jobbat ihop i skolan senaste veckan. Oh glömde, jag vill verkligen inte säga något och förstöra vår vänskap om fallet skulle vara att hon inte har samma känslor tbx :/Om ni verkligen är bra vänner, så kommer hon "förlåta" dig för det. Inte för att det finns något att förlåta direkt. Och om ni kollar varandra i ögonen och ler är det ganska säkert att hon tycker om dig extra mycket.. Go for it säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ossian777 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 jag är typ på G :rolleyes: med en tjej tror jag hon tittade åt mig mera i typ 2an hur ska jag få henne jag tror inte på nån kärlek. något tips snälla!!!!! jag ville ha henne suck! ho är så ....äsch glöm det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Typ i 5:an någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Har faktiskt aldrig kysst någon. Tänker inte göra det för att få det gjort så att säga heller. Ska vara med rätt person :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Har faktiskt aldrig kysst någon.Tänker inte göra det för att få det gjort så att säga heller. Ska vara med rätt person :)Det är inte sex grabben, ut och pussa alla flickor nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Det är inte sex grabben, ut och pussa alla flickor nu!Äsch, första kyssen ska fan vara speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Jag har inte kysst någon för ingen vill kyssas tillbaka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Äsch, första kyssen ska fan vara speciell.NEIN, NEIN, NEIN!Sluta överdriva, första kyssen är inte så speciell. Det kommer du upptäcka om du kanske har kyssts med X antal flickor och sedan kysser en som aldrig har kyssts förut. Det är skit dåligt. Also, I dont remember. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.