Gäst mithrils Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Som titeln säger... Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^ 1: du är lite ung 2: du är inte ''cool'' om du tror de 3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=) Den som väntar på något gott väntar alltid för länge och missar go bitar på vägen pussat etc har man gjort på dagis men inte en sann kyss=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag är typ en sån människa som alla tjejer flyr från så fort dem ser mig. Jag är ful ful ful ful. Bah, kvinnor... Alltså har jag aldrig kysst någon. Inte ens pussat någon. Aldrig. (Jag räknar ej med min mor, men vem gör det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag har pussat och hånglat, men det var bara upp till 5:an så det räknar jag inte. Väntar ivrigt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 not yet menz, :/ 17 och aldrig blivit kysst? ne inte på riktigt (: såna grejer i 3:an å så räknas ju inte ir? nee, men varför har du inte strulat eller sånt? Alla får inte lika lätt att hitta sin kärlek, jag kysste min första i, 6an. Tror jag. Palla kärlek när man är ung? Man kommer typ skaffa seriöst förhållande när man är 20-30 år så... Palla vara player? Låtsas tycka om en tjej bara för att få sex/hångel? Låter ju helt konstigt. Då är det bättre att vänta tills man verkligen blir kär, och sitta vid datorn tills dess! :gitarr: Vem sa något om att vara en player? Vet du ens vad det är? Okej, ska vi också argumentera nu amOt? Det var DU som sade "Palla kärlek när man är ung f*n etc", och redan innan dess har du skrivit att du har hånglat med tjejer du knappt känner etc. Player är att man "låtsas" tycka om någon bara för att få hångel/sex etcetra. Och du menar att du har hånglat med tjejer, och inte är kär i dessa är ju du en player? Du är ju patetisk, tänk efter innan du ger dig in i en diskussion nästa gång. amOt, om du vill fortsätta denna diskussionen, tar jag den gärna genom PM, så slipper någon av oss bli varnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 at0m är en riktig spammer och vill bara spamma för få mer fm/rank.sanningen kom fram:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 min första var B) Long time ago:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Kysste för första gången i år faktiskt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag och Denise satt mittemot varandra efter att vi hade sett "Mannen på taket" och kollade in i varandras ögon, sakta närmade vi oss varandra, vi blundade och sakta möttes våra läppar. En underbar känsla. Note: Detta var första kyssen men första pussen var för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 jag har hånglat med tjejer jag inte är kär i, men jag är f*n ingen player ^^ sen är det ju hur man definierar kär också, det är inget jag blir av att se nån iaf... är dom snygga så är dom snygga, easy as dell! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Aldrig haft min första kyss, men försöker inte direkt ha den heller. Beror på hur mycket man satsar. För tillfället ska jag satsa på skolan då jag går ut 9an kommande vår. Dock så har det självklart blivit några pussar o sånt när man kört Ryska Posten o liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 nej,har inte fått min första kyss ännu..men det kanske sker idag :D har träff med min tjej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Hoppas det går bra då! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.