Hoppa till innehåll

Första Kyssen?

Gäst Szellerie

Rekommendera inlägg

Gäst mithrils

Som titeln säger...

Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^

1: du är lite ung

2: du är inte ''cool'' om du tror de

3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=)

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge och missar go bitar på vägen

pussat etc har man gjort på dagis men inte en sann kyss=)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 197
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

not yet menz, :/

17 och aldrig blivit kysst?

ne inte på riktigt (: såna grejer i 3:an å så räknas ju inte ir?

nee, men varför har du inte strulat eller sånt?

Alla får inte lika lätt att hitta sin kärlek, jag kysste min första i, 6an. Tror jag.

Palla kärlek när man är ung? Man kommer typ skaffa seriöst förhållande när man är 20-30 år så...

Palla vara player? Låtsas tycka om en tjej bara för att få sex/hångel? Låter ju helt konstigt. Då är det bättre att vänta tills man verkligen blir kär, och sitta vid datorn tills dess! :gitarr:

Vem sa något om att vara en player? Vet du ens vad det är?

Okej, ska vi också argumentera nu amOt? Det var DU som sade "Palla kärlek när man är ung f*n etc", och redan innan dess har du skrivit att du har hånglat med tjejer du knappt känner etc.

Player är att man "låtsas" tycka om någon bara för att få hångel/sex etcetra.

Och du menar att du har hånglat med tjejer, och inte är kär i dessa är ju du en player? Du är ju patetisk, tänk efter innan du ger dig in i en diskussion nästa gång.

amOt, om du vill fortsätta denna diskussionen, tar jag den gärna genom PM, så slipper någon av oss bli varnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag och Denise satt mittemot varandra efter att vi hade sett "Mannen på taket" och kollade in i varandras ögon, sakta närmade vi oss varandra, vi blundade och sakta möttes våra läppar. En underbar känsla.

Note: Detta var första kyssen men första pussen var för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig haft min första kyss, men försöker inte direkt ha den heller. Beror på hur mycket man satsar.

För tillfället ska jag satsa på skolan då jag går ut 9an kommande vår.

Dock så har det självklart blivit några pussar o sånt när man kört Ryska Posten o liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...