Gäst Szellerie Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?). Det är väl ett arkadspel? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Bowser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 HALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) yoshi :wub: Redigerat 7 April 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 HALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry: man kan säga att det var du som skapade off-topicen iochmed att du inte visste vad en goomba var :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?). Det är även ett stationärt spel. Men du vet väl att det finns en arkadversion av Super Mario Bros? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Goombas..!! Bruna svampar. Och rosa bomber..!! :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 HALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry: ja,jag har ju fått reda på det nu så vi behöver prata mer om det, kan vi prata om vilken person som är coolast nu eller??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Bra fråga om coolaste figuren i SM64. Jag tror nog jag tar koopa (han man racar mot) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Larven i tiny huge island om han räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sallad_Sorza Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Yoshi och Toad........ :blush: :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skirmisher Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Yoshi på taket av slottet. Är det yoshi eller yoshis pappa? fick för mig nån gång att det var pappan men är riktigt osäker eftersom jag inte har 120 stjärnor bara 100 :( så jag kan inte kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg