Dave37 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 inte? det är det på R/B/Y iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Haha, när jag tänker efter så, finns det inget sätt för båten att ta sig in där, eftersom att på crystal, är den ju en väg, med gräs å sånt, alltså kan det inte vara nån bro där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Det har du ju helt rätt i. Redigerat 17 April 2007 av wubo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Haha, när jag tänker efter så, finns det inget sätt för båten att ta sig in där, eftersom att på crystal, är den ju en väg, med gräs å sånt, alltså kan det inte vara nån bro där. det kan vara en nartulig bro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Haha, när jag tänker efter så, finns det inget sätt för båten att ta sig in där, eftersom att på crystal, är den ju en väg, med gräs å sånt, alltså kan det inte vara nån bro där. Hm, ja varför inte xD.Det vore bättre om dom hade satt båten vid, cinnabar island, eller vid pallet town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hur f*n kan en båt åka under en tunnel ?.. Nee, det är bara skaparna som inte har tänkt igenom det. På pokemon crystal som Dave37 snackar om, det finns inget hus mellan staden & Route 17. Avlopp kanske..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag tror inte man åker båt i Avloppet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag tror inte man åker båt i Avloppet. Bannad: :lol: klockren kommentar :asgarvar till 100%: :lol: :D Master_Adi: Åker man båtar i avlopp? Inte ens en fotboll kommer igenom ett avlopp -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Fast det är ju "Pokè - Världen", så allt kan ju hända, så de kan ju göra båten mindre eller så kanske båten "hoppar" över hela Route 17 på ett jätte stort gupp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Fast det är ju "Pokè - Världen", så allt kan ju hända, så de kan ju göra båten mindre eller så kanske båten "hoppar" över hela Route 17 på ett jätte stort gupp. Mm, då kan det ju lika vara en pokemon som lufter över dom, eller el alakazam som teleporterar över dom -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Är det inte den där cykel vägen som är som en stor bro som är där då?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Men det växer mycket gräs på den, så det kan knappast vara en bro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg