Gäst Szellerie Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 är en kulle väl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 det är samma med tåget. det borde gå spår lite här och där i jotho och kanto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 det är samma med tåget. det borde gå spår lite här och där i jotho och kanto. Hm, när jag tänker efter så borde tåg rälset gå över routen som går upp till pokemon ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Den kanske ligger bakom det huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Ja, kanske det, men eftersom att man inte ser tälset nånstanns i spelet så.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Men en del av cyckling road är väll en bro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Men en del av cyckling road är väll en bro. Näe, kolla själv så får du se.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Men en del av cyckling road är väll en bro. Men det beror på vilket version oddy menar för att jag tror nog att i R/B/Y att det är en bro i mitten.Men på crystal är det inte det i allafall, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag tror inte man åker båt i Avloppet. Ett stort avlopp såklart =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Ja, då måste det vara ett väldigt stort avlopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg