Gäst sajberweb Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 :o Någon som har märkt att ibland när man ska läsa ett ämne så glöms css koden bort(designen på text)så att blir i times new roman!Väldigt iriterande! :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Det har aldrig funkat att göra sån text för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Har aldrig hänt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Testa att ladda ner en nyare webbläsare, har själv inte heller råkat ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det har aladrig hänt mig. Som tur är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Fast jafg kanse gör fel hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Fast jafg kanse gör fel hur gör man då? Du, Inimy när jag gick inte på http://forum.fuska.se stod det inloggad som Irimy..men jag logadde ut snabbt och logade in med Popcorn, jag fattar inte.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Jaså?konstigt!jaja hjälp mig nu!Skrev du nåt med mig föressten! :blink: Redigerat 25 Februari 2004 av Inimy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Nej, tror du jag är dum? Jag loggade ut direkt av ren rädsla...konstigt.. Hal skumm sida <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Tänckte bara om du inte såg att du var inloggad som mig!Men åter till ämnet...Hjäääääälp! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 men har du explorer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag tycker denna sida är nästintill felfri... Iblan kan man trycka på en knapp utan nåt händer, men efter några tryck funkar det! Händer typ 1/50! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.