Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag har fått min bror att betala 1 månad med kort och nu så dras de pengar varje månad från hans kort va ska ja göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Gå till account managment och där kan du göra så att dom inte tar pengar från hans kort.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 hur då?va ska ja trycka på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Ring in till dom och fråga... Helt gratis, och de hjälper riktigt bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 hur då?va ska ja trycka på? och hur lyckades du betala med kort utan att veta var Account Management ligger? *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 hur då?va ska ja trycka på? ja tror han vet var account management ligger! Men om han vistte hur man stängde av de hade han ju unte frågat :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Skulle hjälpa dig men wow sidan funkar inte , hursomhelst gå in på sidan tryck in på Account Management tror jag det heter , sen så går du längst ner där det står payment history elr liknande , svårt när jag inte har sidan uppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Klicka på cancel subscription, som ska stå där nånstans.... vet inte säkert, wow-europe laggar skitmycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg