Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Jag har fått min bror att betala 1 månad med kort och nu så dras de pengar varje månad från hans kort va ska ja göra?
Mosa1nagant Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Gå till account managment och där kan du göra så att dom inte tar pengar från hans kort..
neVah Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Ring in till dom och fråga... Helt gratis, och de hjälper riktigt bra =)
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 hur då?va ska ja trycka på? och hur lyckades du betala med kort utan att veta var Account Management ligger? *suck*
Backstab Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 hur då?va ska ja trycka på? ja tror han vet var account management ligger! Men om han vistte hur man stängde av de hade han ju unte frågat :bah:
Findus Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 Skulle hjälpa dig men wow sidan funkar inte , hursomhelst gå in på sidan tryck in på Account Management tror jag det heter , sen så går du längst ner där det står payment history elr liknande , svårt när jag inte har sidan uppe
Xynthiar Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 Klicka på cancel subscription, som ska stå där nånstans.... vet inte säkert, wow-europe laggar skitmycket
Rekommendera inlägg