Hoppa till innehåll

Bra Info.

Zonix

Rekommendera inlägg

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 3 veckor senare...

men en av riddarna e väl visst roxas såg på en film på youtube o då fick man se bilder på allas ansikten då va den frusna roxas ocg blå håriga aqua sen den sissta kommer jag inte ihåg sen var den där onda gubben elder mage

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nee det är inte Roxas men han liknar honom.

De tre riddarna heter

Ven (Roxas killen)

Aqua (blå håriga tjejen jag tror att det är en tjeje i alla fall)

Terra (Killen man möter i Final Mix, han som ändrar ögonfärg).

De verkar ha en connection till Xhehanort! Det finns en scen i Final mix där Xemnas snackar med Aqua. fast jag tror det bara är hennes uniform. Kolla själv:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du sa till mig, sideboss starkare, story boss svagare!

Vad har de för connection till Xhehanort, tror du?

Och vem är den där skallige gubben. Han kan använda Keybladen fast han ä ond, och han skapade en heartless kopia av sig själv på mindre än två sekunder. Vet inte om det var en heartless men han hade samma uniform som Ansem/Riku.

Jag läste i ett forum att Terra är Xehanort, och när jag tänker efter så kan det stämma. de har typ samma frilla. Xehanort heter den skallige gubben stog det också. När Terra (Xahanort) blev hittad så fick han namnet Xehanort. Och det förklarar varför han säger, ''we meat again old friend till Aquas rustníng''! Allting faller på plats altså det måste stämma. Terra är Xehanort!!! :huh: :meddum: :P

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa f*n jag med!

Jag läste i ett forum att Terra är Xehanort, och när jag tänker efter så kan det stämma. de har typ samma frilla. Xehanort heter den skallige gubben stog det också. När Terra (Xehanort) blev hittad så fick han namnet Xehanort. Och det förklarar varför han säger, ''we meat again old friend till Aquas rustníng''! Allting faller på plats altså det måste stämma. Terra är Xehanort!!! 

http://forums.khinsider.com/kingdom-hearts...anort-same.html

Kolla vad en kille som heter V.A.T 13 (jag tror han hette så) har skrivit. Asså du jag tror värkligen på det.

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...