Hoppa till innehåll

Bra Info.

Zonix

Rekommendera inlägg

Ja jag har svårt att tänkta mig att melificent har dödat yen sid :P och ännu mer att han gömmer dig :P han kanske gjorde precis som King Mickey..... åker runt och dödar heartless....HAHA tänk er att se han med en keyblade ocg hoppa runt och slåss, haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nää det är inte värt att finnas med. :P

Vad skulle jag säga nu :huh: ... f*n glömde :P kommer säkert p det snart!

Just det, jag kom på ett riktigt fett spel som vi kunde körra online men vi är för få i detta forumet så det skulle nog inte funka. Kanske det kan funka på msn messenger men några är unga och kanske inte har msn. Men jag berättar hur det går till så kan ni säga vad ni tycker. Några körde detta i ett annat forum, jag kom på femte plats med Axel :P .

Regler:

-Välj en KH gubbe.

ex. Axel eller Sora

-Alla börjar med 30 HP och 30 PP.

-Ni har alla en Weapon summon teknik som tar typ 2 PP men det tar inte PP när man attackerar med ett vapen. PP (Power Points) HP (Health Points).

-Sen väljer ni 4 atacker som varit med i spelet, vet ni inte vad den heter så kan ni själv nämna den något men ni måste säga hur den ser ut och hur mycket PP den tar o.s.v! T ex

Axel 30 HP, 30 PP

Weapon summon (2PP)

Burn Baby (vet inte vad några av hans attacker heter men nämner de efter grejer han sagt medan han gjort attacken, striden mot Roxas)

Flaterd (8PP) (Omringar stället med eld lågor så att motståndaren inte kan ryma. Ger också möjligheten att använde Flame Rush, Striden mot Roxas)

Explosion (allt PP, ju mer PP destå mer kraft), offrar sig själv för att döda sin motståndare, Striden mot nobodies med Sora)

Flame Rush (8PP) (Kan bara användas efter Flaterd, Anfaller motståndaren med extrem fart, Striden mot Roxas)

Battle scen:

Såhär går en strid till.

Jag tar BeAOoogieBoogie och Ruby_King som exempel.

Låt oss säga att dom båda har Axel fast det är inte tillåtet men jag orkar inte göra en ny karaktär.

BaOB

Axel använder Weapon summon!

RK

Axel använder Burn Baby på Axel!

Rg_Fuskare

Axel (BaOB) HP25 PP28

Axel (RK) Hp30 PP27

BaOB

Axel atackerar med Flaterd, och direkt efter med Flame Rush!

RK

Axel undviker de atackerna och atackerar med Explosion!

Rg_Fuskare

Axel (BaOB) kör med Flaterd och använder sen Flame rush, Axel (RB) undviker att bli fångad av flaterd men blir träffade av flame Rush strax efter. Axel (RB) atackerar med Explosion och träffar Axel (BaOB) men atacken kräver både HP och PP.

Axel (BaOB) HP4 PP12

Axel (RK) HP1 PP0

Vinnare är BeAOoogieBoogie eftersom Ruby_King inte hade något vapen och slut på PP.

Ock så vidare, säg till om ni undrar något i PM, och vad ni tycker. Och säg till kompisarna :P

Men tillbaka till ämnet nu!

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...