XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Tittar någon på wild kids?? Vilka tror ni vinner??? Själv hoppas jag på lejonen! just nu har lejonen 8 pers i sitt lag och björnarna det samma :( Villka tror ni vinner?????? :huh: :gitarr: HOPPAS PÅ LEJONEN :ng: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Lol han Noa går i min klass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Wild kids... Fjollprogrammet nr 1 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 (redigerat) Wild kids... Fjollprogrammet nr 1 ! Exakt... Det suger. Brukar sitta och skratta åt dom ibland :lol: Edit: Stavfel Redigerat 1 April 2007 av SaraGBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Helt rätt Avregistrerad... Mina syskon är besatta av det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Wild kids... Fjollprogrammet nr 1 ! va?! vad då det är rätt kul för såna som är mellan 4-12 år :blink: förståå :angry: Men vilka vinner tror ni?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Wild kids... Fjollprogrammet nr 1 ! Men dem är ju skittöntiga för att vara typ 13 år... (Eller var dom 12 -.-) Annars skulle det nog vara bättre, men dem som är med gillar jag inte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 11-12 åringar borde vara lite mer mogna än att känna varandra i någon timme för att sedan "kära ner sig" i alla i lägret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Lol de e skådespeleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 11-12 åringar borde vara lite mer mogna än att känna varandra i någon timme för att sedan "kära ner sig" i alla i lägret! Lol, gör dom? Sjukt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Fel forum... Flyttar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Såg lite av ett avsnitt för nån vecka sen. Så überlöjligt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.