Imaginary Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (Kassler @ 25/02-2004 18:54:17) (Inimy @ 25/02-2004 17:59:26) Är hon lebb? Vem? :huh: ida vem det nu än är...skitsamma hon menar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det finns sånna i vår klass också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 det finns skit knäppa puckon i vår klass!!!!! :P :huh: :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Ni som inte fattar denna vitsen är puckon: - Puckon. Ja vi har många sånna i café terian. Ni som inte fattar är puckon. ---------------------------------------------------------------------------------------- De puckade puckigaste pucko plan genomfördes för exakt idag 4 dagar sen. Linus, Adrian och Jens. Puckon. Bakar rulltårta häller i laxer medel i pulver format i sylten, går in på lärar rummet och bjuder. Lärarna tackar men vad hände sen? Det är sånt puckona sysslar med i skolan i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Ni som inte fattar denna vitsen är puckon: - Puckon. Ja vi har många sånna i café terian. Ni som inte fattar är puckon. ---------------------------------------------------------------------------------------- De puckade puckigaste pucko plan genomfördes för exakt idag 4 dagar sen. Linus, Adrian och Jens. Puckon. Bakar rulltårta häller i laxer medel i pulver format i sylten, går in på lärar rummet och bjuder. Lärarna tackar men vad hände sen? Det är sånt puckona sysslar med i skolan i min klass. Tack för idén, var köper man laxermedel? finns det på apoteket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 har ni mobbat dom någon gr?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Ja det finns på apoteket. Men jag tror man måste vara 18 för att köpa det men dom har väl fått tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (Kassler @ 26/02-2004 18:32:57) Ni som inte fattar denna vitsen är puckon: - Puckon. Ja vi har många sånna i café terian. Ni som inte fattar är puckon. ---------------------------------------------------------------------------------------- De puckade puckigaste pucko plan genomfördes för exakt idag 4 dagar sen. Linus, Adrian och Jens. Puckon. Bakar rulltårta häller i laxer medel i pulver format i sylten, går in på lärar rummet och bjuder. Lärarna tackar men vad hände sen? Det är sånt puckona sysslar med i skolan i min klass. Tack för idén, var köper man laxermedel? finns det på apoteket? Vad ska du ha det till?Behöver du hjälp med att skita? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 det finns en sketet pucko som håller på att sparke på mig hela tiden. men om ni menar dumhuvuden så finns det massor t.ex. min kompis gick rut och sa tölp till alla hela dagen dess utom brukar vi kalla honom Röven af Hålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (Imaginary @ 26/02-2004 20:20:52) (Kassler @ 26/02-2004 18:32:57) Ni som inte fattar denna vitsen är puckon: - Puckon. Ja vi har många sånna i café terian. Ni som inte fattar är puckon. ---------------------------------------------------------------------------------------- De puckade puckigaste pucko plan genomfördes för exakt idag 4 dagar sen. Linus, Adrian och Jens. Puckon. Bakar rulltårta häller i laxer medel i pulver format i sylten, går in på lärar rummet och bjuder. Lärarna tackar men vad hände sen? Det är sånt puckona sysslar med i skolan i min klass. Tack för idén, var köper man laxermedel? finns det på apoteket? Vad ska du ha det till?Behöver du hjälp med att skita? Nej men jag behöver det till samma sak som dom dära killarna öhh...linus, adrian och jens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Ni som inte fattar denna vitsen är puckon: - Puckon. Ja vi har många sånna i café terian. Ni som inte fattar är puckon. ---------------------------------------------------------------------------------------- De puckade puckigaste pucko plan genomfördes för exakt idag 4 dagar sen. Linus, Adrian och Jens. Puckon. Bakar rulltårta häller i laxer medel i pulver format i sylten, går in på lärar rummet och bjuder. Lärarna tackar men vad hände sen? Det är sånt puckona sysslar med i skolan i min klass. den där e gammal å riktigt sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hela min skola är ett pucko! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.