Julie Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Hej är det nån som vet hur man fångar unownen för jag har letat jättelänge men det finns bara a-j...:/
Zantera Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Hej är det nån som vet hur man fångar unownen för jag har letat jättelänge men det finns bara a-j...:/ Du får klara alla pusslen, tror det finns 4.
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 Hej är det nån som vet hur man fångar unownen för jag har letat jättelänge men det finns bara a-j...:/ Exakt Zantera. Jag tror pusslen är: Aerodactyl Kabuto Ho-Oh guld Lugia silver(tror jag e inte säker) Den fjärde har jag för mig är omastar
Zantera Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 Just ja! Några av pusslena är lite knepiga att komma till, man måste simma igenom en grotta.. tror det är den som är innan slowpoke staden. :P
Gäst LudvigRamone Skrivet 3 April 2007 Rapport Skrivet 3 April 2007 Just ja! Några av pusslena är lite knepiga att komma till, man måste simma igenom en grotta.. tror det är den som är innan slowpoke staden. :P Yes box, Där man hittar Lapras på fredagar och i gräset vid en pussel grotta möter man Natu xD
Fruktnystan Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Och den där Smeagle eller vad den heter, konstnären som är så ful, kan man också möta där.
Pelleelle Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Hej är det nån som vet hur man fångar unownen för jag har letat jättelänge men det finns bara a-j...:/ de e ho-oh även på silver, ja har bara silver ju...
Gäst LudvigRamone Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Hej är det nån som vet hur man fångar unownen för jag har letat jättelänge men det finns bara a-j...:/ Jag var lite osäker på det haha
Rekommendera inlägg