ZeldaEpona Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Hej,jag är i gerudo templet och jag har de sista spöket kvar men hittar de inte nån stans..Kan nån hjälpa mej?De skulle va jättesnällt..PS.de e ganska brå :P ttom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Hej,jag är i gerudo templet och jag har de sista spöket kvar men hittar de inte nån stans..Kan nån hjälpa mej?De skulle va jättesnällt..PS.de e ganska brå :P ttom Haru tagit det som döljer sig bakom en vägg i den här "korridoren" med en massa små skelett och 2 stora skelett? ISf ska du lukta dig till en hake som du drar i (Varg) Och Då dras en vägg åt sidan, bakom där finns ett spöke :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 ja,de har jag..snälla svara så fort som möjligt!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg