Winjaaa Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Kan någon några bra tips till vad som helst? Jag kan ett. Om man glömer spaden hemma och är instäng i flera hål då kan man bara trycka på B och så sparckar gubben lte jord på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 vem skulle inte veta det om du villa ha tips... gamefaqs, typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Om man ska få nook's största affär måste man köra wifi elr kan man köra DS to DS när kompisen ska köpa i Nookway Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 lol vad roligt det såg ut hur du barade ignoredade det förra inlägget x'D tyvärr komme jag inte på några tips själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 det där visste jag nog med man kan hitta sin information som man vill ha själv, jag åtminstone <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Men det är roligare med forum! :D Visste du att om man gräver ner en spade och väntar 24 timmar så gräver man upp en spade av guld som man sedan kan hacka ut pengar ur vissa stenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDonna Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Visste du att om du ser ett stjärnfall på natten så tryck snabbt på A så sätter sig er karaktär på marken och ber. Nästa dag får du en fin present i mailen. Ska detta funka ska du ej ha några föremål på dig, t.ex. fiskespö, hov. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 visste ni att ingen bryr sig? och kerby man kan väl hacka ut pengar ur stenar med vanliga spaden, fast man kan väl plantera pengar träd med guld spadeln? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Gyllennespade: Gräv ner spaden och vänta 24 h och gräv upp den igen. Gyllenneslangbella: Sjut ner ungefär 20 paket :S (jag har inte räknat) Gyllenehov: Fånga alla insekter så hela "listan" blir full. Gyllenefiskespö: Fånga alla fiskar så hela "listan" blir full. Gyllennevattenkanna: Din stad ska vara i toppskick i 1 eller 2 veckor (du ser hur bra den är hon Pelly). Man kan få en gylleneyxa men jag vet inte hur :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Gyllennespade: Gräv ner spaden och vänta 24 h och gräv upp den igen. Gyllenneslangbella: Sjut ner ungefär 20 paket :S (jag har inte räknat) Gyllenehov: Fånga alla insekter så hela "listan" blir full. Gyllenefiskespö: Fånga alla fiskar så hela "listan" blir full. Gyllennevattenkanna: Din stad ska vara i toppskick i 1 eller 2 veckor (du ser hur bra den är hon Pelly). Man kan få en gylleneyxa men jag vet inte hur :/ 15 packet 16 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg