Hoppa till innehåll

Tycker Ni Ps3 E Bättre Skriv Det!


mahed

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst flio3

Ska man köpa nån "next-gen" konsoll så ska man köpa WII!

Xbox 360 har börjat systemkrascha så man måste byta in dem och ps3 är skitdyr och det finns inte många bra spel till den än! men jag påstår inte att ps3 o 360 är dåliga! :P

Redigerat av flio3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Ska man köpa nån "next-gen" konsoll så ska man köpa WII!

Xbox 360 har börjat systemkrascha så man måste byta in dem och ps3 är skitdyr och det finns inte många bra spel till den än! men jag påstår inte att ps3 o wii är dåliga! :P

system crasha err...finns ju vissa puckon som typ slår sitt 360 och det är väl inte så himla många 360 som crashar? jag menar dem skickade ju ut en beta version av wii till vissa affärer som man inte kunde spela på. ungefär som nintendo ds, alla säger att nintendo ds lite går sönder så lätt och man tappar den i golvet men va f*n tappa den inte i golvet då >-<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst flio3

Ska man köpa nån "next-gen" konsoll så ska man köpa WII!

Xbox 360 har börjat systemkrascha så man måste byta in dem och ps3 är skitdyr och det finns inte många bra spel till den än! men jag påstår inte att ps3 o wii är dåliga! :P

system crasha err...finns ju vissa puckon som typ slår sitt 360 och det är väl inte så himla många 360 som crashar? jag menar dem skickade ju ut en beta version av wii till vissa affärer som man inte kunde spela på. ungefär som nintendo ds, alla säger att nintendo ds lite går sönder så lätt och man tappar den i golvet men va f*n tappa den inte i golvet då >-<

 

Man ska vara försiktiga med sina konsoller! :student: ( det är jag :D )
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu en av dessa Otroligt onödiga trådar, det är ju ganska simpelt.

Jag gillar ps3, min bror stöder xbox 360 medans en av mina polare tycker bäst om wii. Alla är olika, svårt att förstå?

 

Och om man nu verkligen måste berätta för världen vilken man gillar bäst så kan man väl enkelt skriva det i sin signatur.

 

Ps. Microsoft har haft mängder problem med de Första Xbox 360 ( inte tänka på det iriterande laser felet). Men många av dessa ska vara lösta med de nya.

Redigerat av Krattan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu en av dessa Otroligt onödiga trådar, det är ju ganska simpelt.

Jag gillar ps3, min bror stöder xbox 360 medans en av mina polare tycker bäst om wii. Alla är olika, svårt att förstå?

 

Och om man nu verkligen måste berätta för världen vilken man gillar bäst så kan man väl enkelt skriva det i sin signatur.

 

Ps. Microsoft har haft mängder problem med de Första Xbox 360 ( inte tänka på det iriterande laser felet). Men många av dessa ska vara lösta med de nya.

Laserfelet. Är det de som kallas "The ring of Death"?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Ännu en av dessa Otroligt onödiga trådar, det är ju ganska simpelt.

Jag gillar ps3, min bror stöder xbox 360 medans en av mina polare tycker bäst om wii. Alla är olika, svårt att förstå?

 

Och om man nu verkligen måste berätta för världen vilken man gillar bäst så kan man väl enkelt skriva det i sin signatur.

 

Ps. Microsoft har haft mängder problem med de Första Xbox 360 ( inte tänka på det iriterande laser felet). Men många av dessa ska vara lösta med de nya.

Laserfelet. Är det de som kallas "The ring of Death"?

 

står om ring of light här http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems

som sagt alla har sina egna åsikter om vad som är bra och vad som är dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig så är Xbox 360 bättre än PS3 för det första är ps3 alldeles för dyrt....tor att det är blue-ray:n som gör den dyr

men den blue-rayn som sitter i PS3 är skräp....de enda som är bättre med PS3 är att den är tyst...medan 360 låter som en hel fläckt fabrik

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Ja, Nu kommer farbror samuel och berättar varför blue ray är så bra.

Det är så att. När skivorna och ps3an innehåller blue ray. En blue ray skiva får en att häpna. För då får det plats MYCKET MERA utrymme i en sådan än en vanlig. Och när det är så stora utrymmen i den så kan speltillverkarna göra SVINSNYGGA spel!. Jag ångrar inte mitt köp.

Det värsta är om du har en "tjocktv" testa inte på en plattv innan.. För då börjar man nästan gråta när man ser skillnaden på grafiken..

Men jag tycker alla som inte har en ps3a KÖP NU :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Ja, Nu kommer farbror samuel och berättar varför blue ray är så bra.

Det är så att. När skivorna och ps3an innehåller blue ray. En blue ray skiva får en att häpna. För då får det plats MYCKET MERA utrymme i en sådan än en vanlig. Och när det är så stora utrymmen i den så kan speltillverkarna göra SVINSNYGGA spel!. Jag ångrar inte mitt köp.

Det värsta är om du har en "tjocktv" testa inte på en plattv innan.. För då börjar man nästan gråta när man ser skillnaden på grafiken..

Men jag tycker alla som inte har en ps3a KÖP NU :D

det heter blu ray btw. om 2-5 år lär det väl vara en j*vla skillnad på spel när de lägger xbox 360 och ps3 tror jag. så länge inte microsoft tänker ut nått smart snart:P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...