Bplay Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Funderar på att köpa den SE w710i och jag undrar två saker, dels om stegräknaren fungerar bra och sen om det finns ett öppningsljud man kan ställa in när den öppnas och stängs? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Öppningsljud brukar gå att ställa in men hör med affären eller fråga Sony Ericssons support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Öppningsljud brukar gå att ställa in men hör med affären eller fråga Sony Ericssons support. Själv har jag ingen sådan, men det kan man till 90%.Stegräknaren fungerar ganska bra skulle jag tro, läs lite på internet om du är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Stegräknaren funkar bra, Men öppningsljudet går nog inte ställa in. Det är som ett automatiskt klickljud när man öppnar... C: Köp den nära där du bor. För den dära gummilisten runt skalet typ, Lossner lite då o då så man måste lämna in så dom kan byta skal. Edit: Stavfel. Redigerat 6 April 2007 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Öppningstonen tillhör på många telefonen en grupp som heter varningsljud. Som när man startar och stänger av mobilen, tar ut headset osv. kan det vara något sånt det står under Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 okej tack så mycket.. jag är så himmla kluven på vilken mobil jag ska köpa.. vill ha sony ericsson och musik gärna, och nu har jag helt plötsligt blivit sugen på en w850i eftersom jag hört att det e mkt problem med den jag nyss fråade om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 w300i är bra tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Har en w880i, jag kan lova dig att den är värd sitt pris. Men den är ganska dyr för att vara en mobil. Redigerat 6 April 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 W850i är superbra. Har haft den tre dagar och ingenting är dåligt med den. att den har FM-radio är ett staarkt plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zan Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag har en W710i, den är jättebra! Stegräknaren är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Det blev en w850i och jag e nöjd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.