Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 Jag erkände för en tjej jag gillar typ förra veckan. Så sa hon okeej. jag gillar dig oxå.....O jag frågade om vi skulle bli ihop o.s.v. -.-' jag är xtra trevlig mot henne o så. När jag frågade svarade hon :Jag veet inte asså, jag gillar dej också så du vet :) Vad ska jag göra? :cry: Jag har ingen idé på vad jag ska göra!! Citera
Daaniiel Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Ta det lungt. Stressa inte fram något. Du har sagt som du känner. Låt henne visa att hon gillar dig med. Lycka till! Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 vara ännu trevligare. det är jag nu,tax så mkt! Tack för tipset oxå daaniiel(stavning) Citera
Inside Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Var dig själv. Gör dig inte till för mycket och fjäska inte för det brukar inte tjejer gilla. Uppträd lugnt och sansat så går det nog jättebra ;) Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Var dig själv. Gör dig inte till för mycket och fjäska inte för det brukar inte tjejer gilla. Uppträd lugnt och sansat så går det nog jättebra ;) haha fjäskar e inte min grej om jag får säga mitt;) Citera
Gäst LudvigRamone Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 d e jag..Jag lyfte upp henne ida o så ramlade vi ner i längdhoppsgropen :D Vi flabba som faan!!KLassen såg de oxå :$ Citera
kola_king Skrivet 28 April 2007 Rapport Skrivet 28 April 2007 Snyggt drag, nu borde hon vara såld på dig! Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 Jag erkände för en tjej jag gillar typ förra veckan. Så sa hon okeej. jag gillar dig oxå.....O jag frågade om vi skulle bli ihop o.s.v. -.-' jag är xtra trevlig mot henne o så. När jag frågade svarade hon :Jag veet inte asså, jag gillar dej också så du vet :) Vad ska jag göra? :cry: Jag har ingen idé på vad jag ska göra!! Ge upp helt enkelt. Citera
TheTortoise Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 eh han ska ju inte ge upp det går ju f*an bra för han . fortsätt som du gör :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.