Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 tänk dig dom som tränar till sas.....dom har de nog kämpit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 vad är frisedel? det betyder att man slipper göra lumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag ska nog inte göra lumpen så jag tycker inte du ska göra det heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man måste om man inte har en frisedel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag vill INTE göra lumpen. En i min klass ska göra det sen ska han stanna där för att bli soldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Mmm jag vet. Han tror att det enda man ska göra är att krypa i lera och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag tycker att du ska göra lumpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Ja det är klart att du ska göra lumpen är du en man eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag kanske ska göra lumpen, men isåf som sjukvårdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Men är inte lumpen oblikatoriskt? Har hört att om man vägrade lumpen så fick man 3 månaders fängelse eller nåt.. o att alla kommer inte in, bara dem bästa.. haha.. Jag ska lugnt gå me i lumpen.. bara mesar som inte vågar se verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.