incognito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Givakt! Svensson, Persson, Johansson upp med er! Slashasar, 20 extra varv runt skogen! Och glöm inte bort att gå upp halv 5 imorgon, annars blir det 30 extra varv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Lumpen verkar skoj.. hoppas man kommer hos artilleristerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Mm man får ju testa vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Gå in på denna länk:http://www.lumpen.nu/web/default.asp för där kan ni få göra en massa tester och läsa lite om lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag ska nog inte göra lumpen så jag tycker inte du ska göra det heller! Samma här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det är KLART att man ska göra lumpen! Här får man en chans att testa sig! Om man är en nolla som bara sitter vid datorn eller om man är en person som kan ta hand om sig själv utan att ens mamma kommer och gullar med en när man är "trött" Alla i min familj har gjort lumpen (inte tjejerna), och alla minnen som dom har därifrån är bara bra.. Där skaffade dom sig en massa kompisar och dom hade skit kul.. Visst det är jobbigt ibland men det är sånt man måste ta.. Det kan vara bra att kunna ta vara på sig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag ska bara göra lumpen för känslan. Jag älskar känslan av laganda i sådana sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Bra K3nG4..., jag ska höra lumpen, för jag har bra ork, bra tålamod, och tror på mig själv..., värkar som nästan ingen av er tror på er själva??, om dem säger att jag ska göra 20 varv runt skogen kl 4 på morgonen..., då kommer jag göra 50 varv runt skogen kl3 på morgonen [ skojar inte ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Min pappa gick inte i lumpen för han har ett hål i trummhinan & hör inte så bra & så kan han inte vara under vatten heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag har läst lite på lumpens hemsida och efter vad jag läst där så tror jag att jag ska göra lumpen. För er som vill läsa så är det www.lumpen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Slipper man Lumpen om man har astma? den är inte så allvarlig men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.