Hoppa till innehåll

Lv19 Rogue Twink Film


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Min första twink och första PvP film. Betygsätt :P

http://video.google.com/videoplay?docid=7926609456943011672

 

Jag tänker inte levla den. Vill jag levla en rogue så gör jag en ny bara :P Xade, jag försökte få tag på assassin's blade, men det är ganska dyrt och inte värt det. Och när jag har shadowfang är det värdelöst tycker jag..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

00.03 in i filmen:

 

Shadowfang

"Crusader"

Cruel Barb

"Crusader"

 

 

:P

 

Ojdå, tryckte på länken och började kolla cirka 10sek in i den :).

Men det är nice vapen.

 

Monkeyspanker, en twink är en karaktär som satsar allt på en speciell level, tex 19, 29, 39 osv, för det är högsta leveln i PvPn. Vanligast är 19. En bra twink har de bästa man kan ha för de levlarna, brukar kosta ganska mycket om ma ska bli bra. Om Donken skulle levla sin 19 så skulle han göra ett ganska stort misstag, förlora massa pengar.

 

Dessutom har ju Donken sin trevliga 70 Warrior redan, behöver inte levla en ny egentligen :).

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet att istället för att klicka på dina skills, så kan du trycka på 2 och 3?

 

 

 

Den va sådär men du måste ändra på:

 

Använd hotkeys och spring med musen det e mycket bättre.

 

Använd Fraps inte Windows Movie Maker det e det sämsta programmet efter paint :D

 

Good luck :D :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kvaliteten sög, skaffa Gamecam.

Du är inte så bra rogue heller, man ska använda hotkeys. Sätt sinister strike på Q och Evicerate på E. Inget fel på filmen , men anfall inte pet för guds skull !!

+ Rogues är mycket bättre som 29 twinks för då har man vanish

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Kvaliteten sög, skaffa Gamecam.

Du är inte så bra rogue heller, man ska använda hotkeys. Sätt sinister strike på Q och Evicerate på E. Inget fel på filmen , men anfall inte pet för guds skull !!

+ Rogues är mycket bättre som 29 twinks för då har man vanish

 

1:Det är inte inspelningsprogramet som gör dålig kvalite, utan redigeraren.

2:Nej, man måste inte använda hotkeys, funkar lika bra med klick.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki, rätt så dålig grafik :P o så. och grabben, cruchader x2 på en rogue? :S och avr e stealh? , varför ej nåra bandage? :P och varför i h*lvete använder du inte gouge? :S ... Skaffa, 2x agi,,, men aja, bra för första twinken, o första filmen^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Helt enkelt inte dagger twinkad för att jag ska behöva använda gourge hela tiden :P Funderade på och fixa 2x agility, men när crusader proccar två gånger så är det j*vla bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så jätte för e rogue, eller de e nice som f*n, men inte pvp, :P min twink har aggi^^ hin tar runt 400i ambuch, o critatchans ca. 30% o ja critar typ 200-230 me en ss, och sen har ja 50% doge(vet mej hur dt stavas xD)

 

Men ja menade att du ska använda gouge för att stuna 1v1 för att få up t.ex bandage'a eller gouga pet xD, men ochså kanske ba gouge o vänta nån sek på energy ^^, aja det va bara ett tips :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...