Xynthiar Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Tyvärr donken, inte tillräckligt många 1vs1 fighter, max tre stycken med... + att det finns tusentals likadana filmer, twinks utan skills, bara gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Vart du förbannad på alla hunter pets? >_> Du attackerade ju dem hela tiden! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Jag säger ju att det är min första redigerade film och windows media maker krånglade rejält. Jag dödar ofta pets för och irritera ägaren. Redigerat 7 April 2007 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Du vet att istället för att klicka på dina skills, så kan du trycka på 2 och 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Jag skulle säga att wow filmer bara är värda om de har story, såna här är ganska dryga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 funkar, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Du vet att istället för att klicka på dina skills, så kan du trycka på 2 och 3? Nä, jag har kört med klicks sen lv1 så jag känner inte för det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Hehe, funkade för mej tills jag fick baren fylld med skills. Lade av med det sen jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 det kan ju va kul att döda pets för att irritera ägaren ibland ja... men Donken, inte lika kul när ägaren till petet nästan dödar dig -.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 sappa huntern sen döda pet ;)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Petet försvinner om huntern dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 bra va den ju inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg