VAZE Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Vänner är ju en av de bästa tv-serierna någonsin (det är inte bara min åsikt utan världens) och den har fått 23 priser. OC är nog en av de sämsta... Jag älskar vänner och kollar på det fortfarande fast det har slutat. Det är världens bästa citycape och den är med i gynnis rekordbok för att det kostade jätte mycket för att lägga en 5 min reklampaus på sista avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Våra bästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Våra bästa år. Haha, håller med. Men däremot så är ju " Vår värsta år" bäst! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Sämsta serie. "Days of our lives" verkar super-duper-mega-mam tråkigt, vad nu det betyder. Bäst är Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Våra Bästa År/Days of Our Lives är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Alla tjej serier som typ serx n da city eller typ gossip girl, eller möjligtvist stargate sakerna Vilken serie tycker ni är den sämsta Själv tycker jag nog Family Guy helt klart word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Dharma & Greg. Ser inte vad som är roligt med serien. Redigerat 7 Augusti 2008 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Dharma & Greg. Ser inte vad som är roligt med serien. Håller med, ser faktiskt inte heller något kul i den serien. Finns däremot sämre, som Days of Our Lives. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Dharma and Greg är ju ganska kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 South park är sämst ju ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 South park är sämst ju ;) .Nä, south park kan faktiskt vara ganska bra. :)Sämst är Våra bästa år som sagt. Thats 70 show (tror jag det heter) är i alla fall bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Vita Lögner och Skilda Världar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.