Ankdamm Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Fuska.se har många buggar idag hittade jag den här. Det står att mitt grupp forum har 10 platser fast jag har 13 medlemmar i det. Och det står Bifogade filer Utrymme kvar för bifogade filer: 0bytes Fast jag inte ens har bifogat en fil :S Och sen när jag ska göra en ny tråd då blir det 2 stycken... Redigerat 6 April 2007 av colalover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 1. h4x 2. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=attach 3. Tryck bara EN(!!) gång på "Svara", även om det laggar/laddar, så trycker du bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Okej men jag gör det inte det blir typ nått bak spolat sen blir det 2 ämnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Blir det två ämnen även om du inte trycker på knappen två gånger eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Det ska inte gå att trycka två gånger, däremot kan det bli så om man backar med webbläsaren. Ang. 1 så hade admin någon förklaring på det som jag inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.