Xanadu Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Hej.. Funderar på att ladda ner Knights of the Nine men vill veta om det är light eller heavy armor som man får, så om någon vet, skriv jätte gärna här :) Redigerat 6 April 2007 av Xanadu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Har själv knight of the nine, fast till pc. Jag tror att man får välja men jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 har sett deadrik men har bara spelatmed light :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Tror att det är Heavy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Om man har mest i HA så är dom heavy, om man har mest i LA så är dom light, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.