Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Ja, vilket ska jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vanellus Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag vet inte vad du tycker om fotboll.. Men jag skulle välja Guitar HeroII. Jag köpte det igår och det är skoj som f*n! Man lär sig snabbt men det är ändå svårt! Det fina är att du kan köpa saker i "the store" för pengar du får från spelningar! Låtar, andra gubbar, gitarrer, skins osv osv! Jag håller mig till Guitar Hero! Stört skoj med några vänner också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 guitar hero II Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 det beror på vad för sårts spel du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag har fifa 07 och jag rekomenderar det inte Köp guitar hero 2 jag spela det i en affär och det var skoj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Guitar Hero II är det fuckin' bästa spelet någonsin. Jag har alla låtar (förutom de hutlöst dyra nedladdningsbara!) utom tre stycken... Jag kan inte klara "Carry Me Home". (Jag spelar på Hard). Hehe, man får en achivment för att kolla igenom alla Credits, och en för att förlora en låt på Easy. Man får även en Achivment för att klara Thunderhorse ocg Trogdor (dom låtarna är så otroligt dåkliga att det knappt är sant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Pro evoulotion soccer 6 rulez man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Guitar Hero II, det är riktigt roligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Gutiar Hero II vill jag ha! Hur mycket kostar det, ifall man vill ha en extra gittar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.