Brawler Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Nja...nä. :P Min röst är ganska mörk så .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Mm skryt bara.. Jag får beröm för att jag är skicklig på min gura.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Vi spelar bara gitarr på musiklektionerna så alla som spelar gitarr på friiden får MVG <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Nja... Om jag säger så här: Trummor är inte min grej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Fick ett VG när vi skulle spela Idas sommarvisa på gitarr \o/ Men typ 5 st från min klass spelar gitarr på fritden så:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Öva gitarr på GuitarHero ;) Ger grymt stor fingerfärdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Mm skryt bara.. Jag får beröm för att jag är skicklig på min gura.. Vad är det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 gura är gurka tror jag:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Gura är slang för gitarr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag får beröm för att jag är skicklig på min gura.. <{POST_SNAPBACK}> Vad är det??? <{POST_SNAPBACK}> Snälla :blink: Gura är slang för gitarr... Bra att nån vet xD. Näe men jag för också ganska mycket beröm för att jag e bra på gitarr. Men han brukar inte säga så mycket men i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Nej, det fick jag inte. Jag var ganska kass på att spela men hade hyffsat lätt för teorin (eftersom den går att plugga in). Spelandet måste man ha medfött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Nää, det fick jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.