Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vad är det för fel på historia? Det kan man väl ha användning av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Religon är totalt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) Bild anser jag som onödigt. Alla andra ämnen behövs i framtiden dock. Redigerat 10 April 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 historia behövs nog inte ofta man pratar om det när man är vuxen eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Historia är väldigt bra att kunna. Mycket av dagens samhälle är byggda på historiska händelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ja skulle vilja ta bort finskan,matten och engelska. Det behöver inte jag... Jag blir klar med alla uppgifter långt före dom andra,sedan blir det bara att vänta... Jag vill inte ha engelska och matte för att det är lätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ja skulle vilja ta bort finskan,matten och engelska. Det behöver inte jag... Jag blir klar med alla uppgifter långt före dom andra,sedan blir det bara att vänta... Mhm, och är det en orsak att ta bort dom ämnena? Du kan ju absolut inte allting om engelska och matte, och du måste ju lära dig mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ja skulle vilja ta bort finskan,matten och engelska. Det behöver inte jag... Jag blir klar med alla uppgifter långt före dom andra,sedan blir det bara att vänta... haha vänta tills du börjar läsa matte B bara typförkorta: (x+y)(x^2*y)*a2 osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Musik & Bild är de två onödigaste ämnena i skolan, jag har ingen användning av dem i vuxenlivet, och därför är de två ämnena meningslösa för mig. Håller med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) haha vänta tills du börjar läsa matte B bara typ förkorta: (x+y)(x^2*y)*a2 osv osv Va? Ofta så änkel matte i 9:an? Det håller jag på med nu.. Förresten är det där ingen vättig formel utan täcken förklaring somE*m=c2 (var det så) E=energin M=massan C=Ljusets hasighet (x+y)(x^2*y)*a2 är X=okänt Y=ökänt A=vad? .. ~ Vad är det för formel?! På hittad? Redigerat 13 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Sällan! Om du inte fattar religion så händer det som hände med muhammed teckningen i jyllands posten. Och se vad talibanerna lekte med Danmarks ambassad. Va? Ofta så änkel matte i 9:an? Det håller jag på med nu.. Förresten är det där ingen vättig formel utan täcken förklaring som E*m=c2 (var det så) E=energin M=massan C=Ljusets hasighet (x+y)(x^2*y)*a2 är X=okänt Y=ökänt A=vad? .. ~ Vad är det för formel?! På hittad? Religionen borde dras in i samhällskunskapen. Dvs religionens påverkan på samhället. Och Yantra sa aldrig att (x+y)(x^2*y)*a2 var en formel utan bara skrev att man skulle förkorta ett polynom. (Vilket faktiskt är ganska enkelt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Bild, vet inte om det beror på min IQ-befriade lärare eller på att det bara är otroligt långtråkigt att sitta och rita i 80 min/vecka. Slöjd vore också skönt att slippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.