Siyuro Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Går ni på hemspråk och vad tycker ni om det? Själv går jag på engelska och jag tycker att det är skit tråkigt för att vi lär oss typ ingenting. Jag tycker att jag lär mig 100% mer i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Nej det gör jag inte men jag kunde om jag ville.. Men varför gå på hemspråk i engelska när ni lär er en massa i eran klass?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vad är hemspråk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vad är hemspråk?? Vi säger att din mor kommer från t ex. Polen, då kan du gå på hemspråk i skolan och lära dig bättre Polska. Men jag tror att man bara gör det om ens föräldrar (er) inte kan så bra Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag går på hemspråk, alltså svenska. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag vill sluta men min morsa tvingar mig att fortsätta gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 a jah går måste typ komma tillbax 2 timmar efter jag har slutat sk*t jobbigt pappa tvingar men för mig spelar det itne så stor råll förutom tiden :angry: men det är okej :) Bengaliska xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Det heter inte hemspråk, det heter modersmål :huh: Nej, jag har inte sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Nej det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 ni går väl svenska elr? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Hatar hemspråk först har jag Sv2 sen direkt efter hemspråken Går i :kung: Turkiska ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.