Gäst GaaraOfDesert Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Persiska ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 :cool: Kan du säga nåt på persiska??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 En jag känner har Kinesisk pappa och en grekisk mamma :P..Så han har :Svenska,Engelska,Franska,Grekiska och kinesiska xD Så jobbigt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Verkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 oh! kanske det du..vettefan när jag regga mej.. skulle ha spanska men jag rev sönder modersmål lappen innan jag kom hem..fick en ny men den ligger i skolan.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 10/10-2004 Verkar som om jag var den första här :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Verkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här... Ööö nej du vet svenskarna läser japanska. Redigerat 14 April 2007 av SaraGBG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Verkar vara många blattar här.. :) Tror jag var den första här... "Svenskarna"? Jag e faktiskt 50% svensk så snacka inte om oss som några andra :) Och var menar du med japanska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Sluta prata om vem som är den första blatten här. Det har inget med ämnet att göra. Själv har jag läst modersmål till 8an i högstadiet, men det är svårt att läsa det när det inte finns någon lärare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Jag läser svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Läser också svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Men inte som hemspråk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.