Nafrali Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Det är inte dyrt. Om t.ex. 1000 medlemar bestämde sig för att skaffa "Byt Titel" till varje person, behöver varje person bara skriva 30 inlägg per dag (och det är inte mycket) och då har alla en "Byt Titel" inom 1000 dagar. Använder man också UK, SMS och några som skriver mer än 30 inlägg per dag skulle det inte ta så jätte lång tid. Sen är det "dyrt" för att man inte ska kunna få allt inom 5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Som t.ex. Byt Titel, som kostar 30000 FM. 3 FM per inlägg=10000 inlägg för att få ihop till det. Inte lite direkt. Använd extralänken, då tjänar du FM snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Det är väl inte meningen att man ska köpa allt billigt heller. Men jag sparar till varningskort. Har sparat sen jag var 11 och fick min första varning. Har fått ihop ungefär 2000 FM. Så några år till (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.