Arako Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 kan ni sluta säga ''det är som wow''? nu får ni lära er ett nytt ord: MMORPG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 flyff är antagligen äldre än wow så sluta säg att det är som wow. wow har snott alla sina idéer från andra spel. vet nog inget som bara wow har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 flyff är antagligen äldre än wow så sluta säg att det är som wow. wow har snott alla sina idéer från andra spel. vet nog inget som bara wow har... Word :] *Klap* Spelade flyff förut. Mage lvl ~35 Mongobuild-Assist lvl ~35 Dex Assist lvl ~34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Här är en länk FlyFF kom ihåg kör på server aibatt! jag kör där! jag kan hjälpa er o lvla om jag har tid... Jag heter : LegenarY lvl 15 assist + Detreatorz lvl 20 acrobat, kör ej på acron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.