Hoppa till innehåll

Spel Från Datorn Till Game Boy Color?


ludzon
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja :) Jag har laggt märke till att man kan köra spel från datorn på sitt GBA, det funkar så att man köper nån kostig gba kasset som man laddar med spel genom USB. Då undrar jag om det går at göra så med Game boy color?

Med spel från datorn så menar jag inte piratkopierade spel från piratbay mm. Jag menar spel som man har gjort själv eller spel som man har köpt och vill förvara på datorn. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

Tja :)  Jag har laggt märke till att man kan köra spel från datorn på sitt GBA, det funkar så att man köper nån kostig gba kasset som man laddar med spel genom USB. Då undrar jag om det går at göra så med Game boy color?

Med spel från datorn så menar jag inte piratkopierade spel från piratbay mm. Jag menar spel som man har gjort själv eller spel som man har köpt och vill förvara på datorn.  :gitarr:

 

nej detta går ej på gameboy color :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja :)  Jag har laggt märke till att man kan köra spel från datorn på sitt GBA, det funkar så att man köper nån kostig gba kasset som man laddar med spel genom USB. Då undrar jag om det går at göra så med Game boy color?

Med spel från datorn så menar jag inte piratkopierade spel från piratbay mm. Jag menar spel som man har gjort själv eller spel som man har köpt och vill förvara på datorn.  :gitarr:

 

:( Jag tycker att det är för jävlit att det inte går att löpa nya game boy color spel.

eller går det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm men halva grejen med att köpa ett spel är juh att öppna kartongen och spela spelet första gången och ha fodralet prydligt i bokhyllan :P Jag vet jag är lite perfektionist av mig ;)

Men det fanns en del skit spel nya på price runner :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...