Mintplanta Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag skrev i ett annat inlägg att jag undrade om nån kunde berätta om lite roliga action spel till PSP. Jag har nosat fram två roliga action spel som verkar vara roliga, men jag vet inte vilket jag ska köpa. "Daxter" eller "Star wars Battlefront II"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag tycker du ska köpa Star wars Battlefront II, för det är lite svårare än Daxter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 jag vet inget om daxter så ta star wars battlefront II. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 jag har spelat star wars battlefront och tycker att knapparna för spelet suger! men jag tycker också att daxter är fetaste barnspelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Daxter är mycket kul! Liksom samma som crash bandicoot så jag tycker daxter är roligare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) starwars battle front II är lite svår styrt men sk*t roligt och daxter är nog sk*t skojj så välj daxter även fast starwars battle frontII på ps2 äger Ta daxter Redigerat 9 April 2007 av Cheatboy_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Daxter är mycket kul! Liksom samma som crash bandicoot så jag tycker daxter är roligare! VA?! Är Daxter som Crash Bandicoot??? JAG ÄLSKAR CRASH BANDICOOT! HAR SPELAT DET SEN JAG VAR LITEN :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Starwars Battlefron 2 såklart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Daxter är mycket kul! Liksom samma som crash bandicoot så jag tycker daxter är roligare! Ja visst!!PS2 spelen som Jak & Daxter är ett tidigt PS2 spel som Universal gjorde och Crash bandicoot kommer från samma! Iden är att härma lite crash där så Daxter är då mera skojj! Själv har jag också spelat crash bandicoot väldigt länge och ofta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Daxter är mycket kul! Liksom samma som crash bandicoot så jag tycker daxter är roligare! ok, intressant... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg