Hoppa till innehåll

Dålig Musik


mucho94
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag gillar inte hip hop och rap, men jag ska inte klaga på den eftersom de som gillar den får ju ha sin åsikt.

 

Men den är inte bra, det är min åsikt. Men det sämsta bandet måste vara något i stil med sådana artister som varit med i "Idol" eller liknande ._.''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

DJ Adolf, sämsta jag hört.

 

haha håller med. det enda han gjort är att lägga till hitlers snack i låtarna. Det är andra artister som har gjort själva låtarna. Fast okej det låter inte så där oproffsigt ditlagt med acapellan. Men snacket är inte bra xD

 

Förresten trevligt med lite anti hip hop här :P

Som någon sa förut, hata smack that och liknande låtar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör.
Mm precis så e det dom gör en HIT låt sen efter en vecka lyssnar inte en kotte på den längre O.o Den låten jag hatar mest just nu Lyssna på denna låten så förstår ni varför jag hatar han xD bara skryter 24/7

I´m hot cause I´m fly???

Vad f*n sjunger han?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hiphop är utan tvekan det sämsta jag har lyssnat på.

På andra plats kommer R'n'B. Jag förstår inte hur R'n'B har blivit som den är; en slags blandning mellan hiphop och pop. R'n'B står för Rythm n' Blues, och hittar ni någonting sådant i dagens så kallade R'n'B-låtar, som den

?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl all mainstream skit folk lyssnar på Te.x. Nirvana,darin,basshunter,madonna,green day,MCR. och liknande skit.

 

Och en massa hip hop ,men jag drar inte alla hip hop över en kant.finns hip hop som är bra Tex. Fingal,Anton och Affe,Shorty,7'års olycka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Så här tycker jag:

 

Jag gillar Hårdrock/Metal, men det betyder inte att jag hatar allt annat. Jag lyssnar faktiskt också på annat, även om det mest blir Rock.

 

Jag gillar inte Hip-hop eller Rap, eftersom jag anser att det inte är nån musik, utan bara uppläsning med bakgrundsmusik möjligtvis. Jag tycker också att Texterna aldrig handlar om något, antingen om sex, bröst eller Tjejer... I sällsynta fall kan det handla om nåt annat.

 

Men för det sitter jag inte och skriker på folk så fort dom säger att dom lyssnar på Hip-hop, många av mina vänner lyssnar på Hip-hop. Alla får lyssna på vad dom vill.

 

Det är min åsikt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...