Dave37 Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 Ungefär var 5:te minut så kommer det upp ett internet explorer fönster med en sida. denna sida varierar. jag har letat på nätet efter hjälp men jag har inte hittat nåt bra. det är väldigt irriterande eftersom inte virusprogrammet säger ifrån. jag tror det är nåt spyware eller nå men vad kan jag göra? Citera
MrSnow Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Det är nog inte virus men scanna ändå. Ladda ner anti-spyware program här. Kolla datorn efter spyware. Formatera om hårdisken om det inte funkar (som att klicka shift+del på hela datorn fast lite bättre). Hoppas du hittar skiten och dräper den. :P Redigerat 9 April 2007 av MrSnow Citera
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Har du anti spyware? Om inte fixa det. Om det inte fungerar så formatera som Mr.Snow sa. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Kolla efter spyware+virus och installera Firefox. B) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.