ajar Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Okej, tack så jättemycket, du kan ju hur mycket som helst. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 man kan också blanda apelsin juice (vet ej hur det stavas) och en till och få nectar och det brukar ibland få en geting att komma till mig :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 man kan också blanda apelsin juice (vet ej hur det stavas) och en till och få nectar och det brukar ibland få en geting att komma till mig :unsure: Ah, just det. Det är det den juicen gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Använd stridsyxa som du hittar i antikbutiken i entranceplaza. Sen är det bara att snurra med stridsyxan så dör slaktarn snabbt. Om du är fast så rör spaken bara från höger till vänster och tillbaka flera gånger. Man behöver inte snurra på spaken för att komma loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 en liten snabb fråga: hur får man mega bustern o lasersvärdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 mega bustern får du när du dödat 53 594 zombies på en 74h mode.. lightsaber vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 en liten snabb fråga: hur får man mega bustern o lasersvärdet? Lightsaber: Överlev 5 dagar i Infinity mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.