Gäst Yantra Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) skulle gärna vilja ha en hemsida till våran clan S.O.O som sagt, lite "money" str på spel så hurry :P den ska vara mycket svart osv ni behöver inte skriva några länkar osv för sånt fixar jag själv. det är just kodningen som jag inte orkar me får gärna se ut som denna typ aså fast mycket mindre version www.starstrike.se Redigerat 24 April 2007 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hur vill du att den ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vad ska den handla om? Vilka färger? Länkar? Vad ska det stå? Det behövs en hel massa att berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 ska du eller den som gjort den lägga upp den förklara mer... PS.Det skulle vara en clan hemsida Mezox.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 har skrivit till lite grejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) :cool: Här är en hemsida som är ganska lik som jag gjort jag PM:ar dig med användar namnet och lösenordet för admin ;) adressen är: soo.egetforum.se PS.Om du inte vill ha egetforum.se så kan du gå in på webb.se och göra så att du får soo.clan.pro tex Redigerat 14 April 2007 av SweetKelly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 ganska snygg men vill ha nått egetgjort och inte php :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 OK men den sidan du visade är php... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 PHP:n påverkar ju inte direkt designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Jag kan självklart göra en hemsida till dig, men du kan ju absolut inte förvänta dig att det ser ut som Starstrikes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 nej det var bara ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Höjer till 5000 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.